Länsförsäkringar Jämtland har en av Sveriges bästa kundservice. Foto: Länsförsäkringar

Länsförsäkringar i topp när det gäller kundservice

LÄNET(JT) För andra året i rad är Länsförsäkringar Jämtland i den absoluta toppen när det gäller kundservice. Det visar en undersökning där 5000 kunder hos försäkringsbolaget svarat på en enkät.

Publicerad

I den årliga mätningen från Brilliant Future, som mäter kundnöjdheten hos ett stort antal företag och organisationer, hamnar Länsförsäkringar Jämtland återigen bland de allra bästa. Länsförsäkringar uppger i ett pressmeddelande att med liten marginal kom Länsförsäkringar Jämtland på plats två när det gäller kundservice inom försäkring. Förra året kom kundservicegruppen på första plats. En plats som nu gick till LF Kronoberg. 

– Först vill vi gratulera våra länsförsäkringskollegor i Kronoberg, de har gjort ett fantastiskt jobb! Men jag är också väldigt stolt över vår topplacering. Det är riktigt starkt och en stor bedrift att ligga så högt två år i rad, säger Peter Korhonen, gruppchef på Länsförsäkringar Jämtland i pressmeddelandet. 

Få tillgång till alla artiklar på Jamtlandstidning.se

Som prenumerant får du obegränsad tillgång till e-tidningen samt nyheter om stort och smått som sker i din närhet.

Du får nyheter som berör dig och din vardag.

När du prenumererar stöder du också utvecklingen av vår tidning och gör att vi kan fortsätta att bevaka din bygd och se till att du nås av erbjudanden från dina lokala företag.

ack för att du prenumererar på Jämtlands Tidning.

Support

Behöver du hjälp att logga in?
Har du frågor?
Ring eller mejla oss så hjälper vi dig!
063-14 58 32
prenumeration@jamtlandstidning.se

Digital 1 månad

65 kr

Köp nu

Digitalt 24 timmar

15 kr

Köp nu

Powered by Labrador CMS