Niclas Sjögren Berg, operationell direktör på Skistar är förvånad när han får höra om familjen Magnussons upplevelse på Åreskutan. Han lovar att ta reda på vad som hände och varför det blev som det blev.
Niclas Sjögren Berg, operationell direktör på Skistar är förvånad när han får höra om familjen Magnussons upplevelse på Åreskutan. Han lovar att ta reda på vad som hände och varför det blev som det blev.

Skistar svarar på kritiken

ÅRE (JT) Niclas Sjögren Berg, operationell direktör på Skistar blir förvånad när han får höra om familjen Magnussons upplevelse av sitt besök på Åreskuten och sin resa med kabinbanan.

Publicerad

– Det låter konstigt om det gått till som familjen berättar men jag kan inte säga emot för det är deras upplevelse, säger Niclas Sjögren Berg. Han berättar också att det inte händer särskilt ofta att kabinbanan stänger och om det är ett osäkert läge ska gästerna få det beskedet, att kabinbanan kan tvingas stänga på grund av vädret, redan när de köper biljetter och reser upp.

– Detta om vi kan förutse att det kan bli dåligt väder, men ibland kan vädret överraska oss.

Han menar också att information om att kabinbanan stängt måste ha gått att läsa också på hemsidan detta då bolagets app och hemsida är sammankopplade. Samma information går ut i båda kanalerna.

Få tillgång till exklusivt material på Jamtlandstidning.se

Tack för att du prenumererar på Jämtlands Tidning.

Vi har bytt leverantör.

Därför ber vi dig som redan är prenumerant att logga in på nytt genom att välja Glömt lösenord och följa anvisningarna.

Sedan kan du fortsätta att läsa som vanligt.

Behöver du hjälp att logga in? Har du frågor? Ring eller mejla oss så hjälper vi dig!

063-145832

[email protected]

Jämtlands Tidning Digital 4 mån

99 kr

Köp nu

Jämtlands Tidning Digital 12 mån

500 kr

Köp nu

Jämtlands Tidning Papper + Digital 12 mån

800 kr

Köp nu

Jämtlands Tidning Digital 1 mån

50 kr

Köp nu

Jämtlands Tidning Papper + Digital 1 mån

80 kr

Köp nu

Powered by Labrador CMS